Nyheder

Syv seje roere satte kursen mod nord på sæsonens sidste rotur. Et par timer senere fik de aftørrede kajakker et sidste puf ind i “hængekøjen” til en god vintersøvn.

Standeren blev taget ned, og mens Allan sagde bevingede ord om den forgangne sæson, - at det har været et rigtig godt roår og noget om forventningerne til næste sæson, - silede regnen stille ned på de kolde hjemvendte. Et varmt klubhus ventede med dampende kaffe og et bord fyldt med søde sager, hjemmebagt og hjemmebragt, og snakken gik.

Snakken fortsattet uhindret og med fornyet styrke om aftenen til standerstrygningsfesten. Den ene himmelske ret fulgte den næste og bød på alt fra skaldyr og grillet dyrekølle til en overdådig gateau marcel.

Traditionen tro nørdede rom-connaisseurerne  igennem, og kvajehatten blev overdraget til en ny ejer, der har gjort sig fortjent til at bære den. En hyggelig aften med fantastisk dejlige mennesker.

Tak for en god sæson.


Herunder et par billeder fra dagen:

20211113 120802

Læs mere: Standerstrygning 2021

Kajak-løfte-flytte-aggregat

Klubbens "kajak-løfte-flytte-aggregat" er en stor hjælp til de (lavbenede) medlemmer, som skal hente en kajak alene ned øverst på hylderne.

Her kan du se hvordan det virker - Helle Jensen er den glade demonstratør ;-)

Tak til Kai for den fine anordning.

thumb IMG 0248Standerhejsning lørdag d. 10. april 2021

Vi sætter i kl. 12.00 og forhåbentlig kan vi komme afsted alle som ønsker dette.

Vi holder naturligvis behørig afstand i huset og på havnen. Standeren bliver hejst kl. 15.

Ca. en uge før vil vi meddele om vi afholder lidt eftermiddagshygge efter standerhejsning. Alt kommer an på situationen og Covid-19.


Turleder: Helle R. Larsen

Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Hou Kajak Klub

Mandag den 22. februar 2021 kl. 19.00 afholdes virtuelt

Vores vedtægter har ikke taget højde for situationen med nedlukning og forsamlingsforbud, så uanset hvad vi gør vil det være i konflikt med vedtægterne.

Bestyrelsen har derfor undtagelsesvist valgt at afholde årets generalforsamling virtuelt.

Link til mødet kommer på mail. Har du ikke fået den kontakt formand@hou-kajakklub.dk

Dagsorden:

  1. hou-kajakklub-logoValg af dirigent og referent.
  2. Bestyrelsens beretning.
  3. Evt. beretninger fra udvalg.
    1. Instruktørudvalg.
    2. Båd- og Husudvalg.
    3. Festudvalg.
    4. Tur- og aktivitetsudvalg.
  4. Kassereren fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse.
  5. Kassereren fremlægger budgettet for det kommende år.
  6. Fastsættelse af kontingent og gebyrer.
  7. Behandling af rettidigt fremsendte forslag:
    1. Forslag skal fremsendes til formanden på e-mail: formand@hou-kajakklub.dk senest 14 dage før generalforsamlingen.
  8. Forslag fra bestyrelsen
  9. Valg til bestyrelsen.
    1. Valg til bestyrelsen.
      1. Helle Randrup Larsen, Alice Reinhold og Ellen Gerd Lindblad, Helle og Alice er villige til genvalg.
    2. Valg af bestyrelsessuppleant.
    3. Valg af revisor.
    4. Valg af revisorsuppleant.
  10. Valg til tillidsposter og deltagelse i udvalg.
    1. Medlemmerne opfordres til at deltage aktivt i udvalg efter interesse.
      1. Tovholder for instruktørudvalget
      2. Tovholder for båd/husudvalg
      3. Tovholder for festudvalg
      4. Tovholder for turudvalget
    2. Medlemmer, der ikke ønsker at fortsætte i et udvalg, bedes give formanden besked inden generalforsamlingen.
  11.  Eventuelt.

Se/download indbydelse til generalforsamling i pdf: hkk_20210222_indkaldelse_ordinaer-generalforsamling.pdf

Næste i kalenderen

Vis hele kalenderen

STOP OLIEN

Bliv havmiljøvogter og stop olien

RSS Feeds